Weerzien met Eloy

25 januari 2014 - Melbourne, Australië

Zaterdag rond 08:30 (AUS tijd) was Eloy op Airport Tallumarine om ons welkom te heten in zijn Australie. Een warm weerzien, op een frisse ochtend. Na een bakje koffie met de Skybus naar de city en gelijk doorgelopen naar ons appartement Oaks on Market Street. We konden gelijk naar onze kamer en Eloy kreeg eindelijk zijn oliebollenmix, zijn speculaaspop en veel drop.

Vandaag Melbourne verkend, Yarra river, de Rod Laver Arena (Australian open) en een wandeling door de botanische garden. En een aantal terrasjes gepakt. En ja, steeds meer zon, 20+ graden en de eerste verkleuringen van het gezicht zijn er.

De reis? Vertrek donderdag NL tijd, uit een koud, mistig NL ging snel, met Emirates binnen 6 uur in Dubai. Verblijf in Dubai liep niet, lang wachten bij paspoort controle, taxi naar verkeerde hotel, kort geslapen, weer wachten bij paspoortcontrole. En 13 uur vliegen in een Airbus A380/800 met veel stoelen en weinig ruimte betekend weinig slapen.

Dus vroeg naar bed, en wachten wat een warme Australian Day ons gaat brengen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ton:
    26 januari 2014
    Prachtige toeristische foto's; the American style; ga zo door!
    Veel plezier!
  2. Margriet:
    26 januari 2014
    Blij dat jullie goed zijn aangekomen, nu genieten.
    Gr.
  3. Mandy:
    27 januari 2014
    Dat ziet er goed uit allemaal!
    Finale Australien Open op groot scherm gezien in de stad? Veel plezier!
  4. Matty en maria:
    27 januari 2014
    Hoi peet,els en eloy groet uit koud,winderig en nat woubrugge.
    Geniet van alles
  5. Matty en maria:
    Oh ja meerburg-mmo. 1-1
  6. Roos van leijden:
    Al Carlo Rossi ontmoet?
  7. Sjaak:
    27 januari 2014
    Geniet van jullie vakantie, maar zeker ook van het mooie weer.
    Veel plezier.
    Sjaak en Marja
  8. Sjaak:
    27 januari 2014
    Geniet van jullie vakantie, maar zeker ook van de zon.
    Veel plezier.
    Sjaak en Marja
  9. De Volwaters:
    29 januari 2014
    Wat gaat een week toch snel...
    Vorige week nog samen aan een bakkie , en nu zitten jullie in het verre `Kangoeroeland `.
    Het zal vast genieten zijn , samen in `t campertje` en alles wat jullie nog gaan bezichtigen....

Groetjes, Mart & Ottilie en Myrthe
  10. Bert en toos hogeveen:
    29 januari 2014
    hallo els en peter we wensen jullie een heel mooie tijd in australie"kon het thuis niet meer zeggen want jullie waren al weg. we missen jullie nu al het is zo stil in de straat.wij zullen jullie reisverhaal volgen .vinden we leuk groeten van ons.Bert en Toos.