Melbourne CBD, Australia Day

27 januari 2014 - Melbourne, Australië

Zondag Melbourne City verkend. Arcades en Malls bekeken, mooi en Aussies kijken niet op een dollar. En ineens zaten we in een Australia parade, enorm veel publiek. Australie bevat enorm veel nationaliteiten, die vaak hun eigen taal spreken,chinees/ italiaans. In een park was een aboriginal festival, die Invasion Day vierden!!  Enfin, centre hebben we gezien, vragen beantwoorden we later wel.

Maandag met Eloy op stap, naar schip Polly, kloon van schip wat AUS ontdekte. Hierna naar Waterside Hotel, de werkplek van Eloy, zijn Schotse baas ontmoet, en rondleiding door Hotel. (Is geen hotel, beneden een bar, hierboven function room, en hierboven het deck, the roof). Ziet er netjes uit, verwacht je niet als je buiten staat. Borreltje genomen, en eten uit keuken geprobeerd.Lekker!

Afscheid genomen van Eloy en van Melbourne met een heerlijk wijntje op een zwoele avond op een leuke boulevard.

Oja, alleen Els is telefonisch te bereiken, Peter alleen via whatsApp!