Alice Spring

9 februari 2014 - Alice Springs, Australië

Lekker geslapen, op tijd op voor een taxi rit naar the airport. Hier een eenvoudig ontbijt en kort wachten op vertrek van de plane naar Alice Spring. Hier zijn wij inmiddels, nog even van internet gebruik maken.

Op naar 4 dagen outback, wij rekenen niet op veel internet, dus kan wat rustig worden.

NB: ja er zijn branden rond Adelaide.Nee, we zaten er niet vlakbij, dus liepen geen gevaar.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marja:
    9 februari 2014
    Hoi els en peter, jullie hebben weer prachtige dagen gehad een ongelukje kan gebeuren hé peet veel plezier in het volgende deel we blyven lezen en meeleven grt en xxx
  2. Ton:
    10 februari 2014
    Boeiende verhalen; ik krijg ook zin in Australië!
  3. De Volwaters:
    12 februari 2014
    Hoi Els en Peet.
    Wij krijgen `niet` genoeg van jullie leuke reisverhalen.
    Els , we hebben de toast en smeerseltjes gemist op het ABN amro toernooi....en natuurlijk ook jij als persoon !!
    Wij hebben in ieder geval een leuke dag gehad , en volgend jaar ben je weer van de partij..
    Genieten jullie nog even van Australië , voor je het weet begin je aan de tour` New Zealand`

Groetjes Mart & Ottilie en Myrthe
  4. Debbie:
    12 februari 2014
    he luitjes, zo te lezen vermaken jullie je wel, mooie reisverhalen hoor, geniet nog maar lekker daar, hier mis je niks op naar volgend verslag leuk zo blijven we op de hoogte
    veeeeel plezier weer