in de bosman

15 januari 2014 - Hoogmade, Nederland

Ja, het is zover, we gaan Eloy op zoeken in Melbourne. En aansluitend gaan we trekken door Australie en Nieuw Zeeland.

Afgelopen periode afscheid genomen van ons gezin, onze familie, onze vrienden en onze collega's. En laten we nu maar vertrekken, we zijn er klaar voor.

1. Marja:
    21 januari 2014
    Hoi vanuit a.dam een heel fijne vakantie doe eloy de groeten en geniet ervan ga regelmatig op het blog kijken dikke kus en tot over 8 weken xx
  2. Marianne:
    23 januari 2014
    Hele fijne vakantie toegewenst!! Veel plezier in Australie en Nieuw Zeeland!!
  3. Edwin:
    Genieten! Zal vast wat warmer zijn dan in New York :) Veel plezier allebei!
  4. Debbie:
    23 januari 2014
    he peet en els heeeeel veel plezier en maak er een mooie reis van met veel fotoos kunnen wij ook een beetje mee genieten oke
    veel geluk daar en voorzichtig he groetjes hans en debbie
  5. Johan en Marjon:
    25 januari 2014
    he lieve luitjes, goed om te lezen dat jullie veilig aangekomen zijn. Geef Eloy een knuffel en geniet van elkaar en maak er een mooie reis van.xx