Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
214

Over onze reis

Wij vliegen op donderdag 23 januari  via Dubai naar Melbourne, waar we een lang weekend zijn met onze jongste zoon. Eloy heeft beloofd om Melbourne te laten zien!

Aansluitend gaan we met een camper in 12 dagen van Melbourne naar Adelaide, waar we the Great Ocean Road verkennen en ook the Grampians en Kangeroo Island verkennen.

In Adelaide pakken we het vliegtuig naar Alice Springs, en met de auto rijden we in 4 dagen naar Ayers Rock. Dit wil Peter graag eens echt meemaken.

In Ayers Rock opnieuw het vliegtuig in, terug naar Melbourne waarna  we in de camper in 8 dagen naar Sydney rijden via de Costal Drive.

En dan opnieuw de lucht in naar Nieuw Zeeland.. We starten in Christchuch, op het Zuidereiland. En bezoeken eerst 2 weken het Zuidereiland en dan 2 weken het Noordereiland. Onderweg genietend van de mooie, gevarieerde natuur!

En ja, dan zit het er weer op en gaan we vauit Auckland terug naar ons kleine kikkerlandje.  Waar gelukkig de lente net is begonnen!

Bezochte landen

Wij hebben 12 landen (5%) bezocht:

Australië, België, Duitsland, Frankrijk, IJsland, Italië, Kroatië, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Slovenië, Zwitserland.